Рекламации и връщане на стоки

Жалби и връщания на стоки от клиенти

Грижим се за вашето максимално удовлетворение. Макар и рядко, се случва да не сте доволни от продукта или той да не отговаря на дадените параметри. Ето защо сме подготвили лесен начин за рекламация или връщане на продукта.

  

Стандартната процедура е следната:

Връщане от клиенти (в рамките на 14 дни )


Попълнете този формуляр за рекламация . Клиентът изпраща стоките обратно на адреса на централния склад, заедно с копие от фактурата и документ за отказ от договора за покупка, като клиентът трябва да предостави номера на банковата сметка, по която парите трябва да бъдат върнати. За успешна обработка на рекламацията препоръчваме да изпратите стоките по пощата директно на адреса на нашия централен склад:

Fulfillment.CZ - Naturzon s.r.o.,

CTPark Prague North Hall D8.7 B,

277 45, Úžice - Kozomín

Чехия

 

Жалба


Попълнете този формуляр за рекламация . В тези случаи се стремим към индивидуален подход в зависимост от проблема. Като правило се опитваме да организираме ремонта или замяната на продукта. Ако замяната или ремонтът не са възможни, клиентът изпраща стоката на адреса на централния склад, след което парите на клиента се връщат по банковата му сметка. Адрес на централния склад: 

Fulfillment.CZ - Naturzon s.r.o.,

CTPark Prague North Hall D8.7 B,

277 45, Úžice - Kozomín

Чехия

 

*И в двата случая молим клиентите да включат мотивационно писмо с вашите идентификационни данни, номер на поръчката, номер на сметка или копие от фактурата, за да можем да идентифицираме вашата поръчка.

Работно време : от понеделник до петък (8:00 ч. - 15:00 ч.)

 

Повече информация относно рекламациите и възстановяването на суми можете да намерите в общите условия .

 

 


Ако имате въпроси, моля, свържете се с нас чрез имейл: info@deminas.bg.