Общи условия
ОБЩИ УСЛОВИЯ
Тези общи условия („Условия“) уреждат правата и задълженията на Вас, като купувачи, и на нас, като продавачи или търговци, в рамките на договорни отношения, сключени чрез комуникация от разстояние, по-специално чрез електронния магазин на уебсайта www.deminas.bg.
Цялата информация относно обработката на вашите лични данни се съдържа в политиката за обработка на лични данни, която можете да намерите тук https://www.deminas.bg/politika-za-poveritelnost/
Както вероятно знаете, ние комуникираме предимно дистанционно. Следователно, нашият Договор използва и средства за дистанционна комуникация, които ни позволяват да постигнем споразумение без едновременното физическо присъствие на нас и вас.
Ако някоя част от Общите условия противоречи на това, което сме се споразумели съвместно като част от процеса на Вашата поръчка в нашия електронен магазин, това конкретно споразумение ще има предимство пред настоящите Общи условия.
- някои определения
1.1. Дигитално изпълнение е всичко, което можете да закупите в Електронния магазин чрез сключване на Договор за предоставяне на цифрово изпълнение и едновременно с това се състои от данни, създадени и предоставени в цифрова форма, или цифрова услуга, която ви позволява да създавате, обработвате, съхранявате данни в цифрова форма или да осъществявате достъп до такива данни.
1.2. Цената е финансовата сума, която ще заплатите за Стоките;
1.3. Цената за доставка е финансовата сума, която ще заплатите за доставката на Стоките, включително цената за опаковка, доставка, пощенски разходи или други такси;
1.4. Общата цена е сбор от Цената и Цената за транспорт, всички допълнителни разходи и такси, ако те не са могли да бъдат определени предварително;
1.5. ДДС е данък върху добавената стойност съгласно приложимото законодателство;
1.6. Електронен магазин е онлайн магазин, управляван от Нас на адрес www.deminas.bg, където ще се извършва закупуването на Стоки;
1.7. Фактурата е данъчен документ, издаден съгласно Закона за данък върху добавената стойност за общата цена;
1.8. Ние сме Naturzon s.r.o., със седалище и адрес на управление Tolstého 3237/13, 05801, Попрад, Словашка република, фирмен номер 52131050, данъчен номер: 2120901948, номер по ДДС: SK2120901948, регистрирано в Търговския регистър, воден от Окръжен съд Прешов, раздел Sro, номер на дело 37511/P, имейл info@deminas.bg, телефонен номер: +421948462596, наричани по закон продавач и/или търговец; За избягване на съмнение, ние не сме оператори на онлайн пазар и следователно не сме лица, които управляват и предоставят на потребителите онлайн пазар, дори чрез трета страна, и следователно не сме обект на специални информационни задължения съгласно членове 16 и 17 от Закона за защита на потребителите.
1.9. Поръчката е Вашето неотменимо предложение за сключване на Договор за покупка на Стоки с Нас;
1.10. Предприемач е лице, регистрирано в Търговския регистър, което извършва дейност въз основа на търговски лиценз, извършва дейност въз основа на лиценз, различен от търговски лиценз съгласно специални разпоредби, или лице, което извършва селскостопанско производство и е регистрирано съгласно специални разпоредби.
1.11. Потребител е физическо лице, което при сключването и изпълнението на потребителски договор не действа в рамките на своята търговска или друга стопанска дейност.
1.12. Потребителски договор за покупко-продажба е договор за покупко-продажба, сключен между търговец като продавач и Потребител като купувач, ако предмет на покупката е движимо имущество, включително имущество с цифрови елементи, вода, газ или електричество, продавани в ограничен обем или в определено количество, дори ако имуществото все още не е произведено или произведено, включително съгласно спецификациите на Потребителя като купувач.
1.13. Стоки са всичко, което можете да закупите в Електронния магазин,
1.14. Потребителски акаунт е акаунт, създаден въз основа на предоставените от Вас данни, който позволява съхраняването на въведените данни и историята на поръчаните Стоки и сключените договори или достъп и използване на Цифровото съдържание, доставено по Договора за предоставяне на цифрово изпълнение;
1.15. Вие сте лицето, което пазарува от Нашия електронен магазин, наричано законно купувач. Ако посочите Вашия идентификационен номер (IČO) в поръчката, Вие приемате, че разпоредбите на настоящите Общи условия, които са специално предназначени за Предприемачи, както и взаимно договорените между нас условия, ще се прилагат за Вас, като същевременно Вие все още имате право на пълна защита срещу нелоялни и агресивни търговски практики и срещу подвеждащи действия и подвеждащи бездействия, в рамките на съответните законови разпоредби;
1.16. Потвърждението на поръчката е електронно потвърждение, чрез което Ви потвърждаваме, че сме приели Вашата поръчка.
1.17. Договорът е договор за покупко-продажба, сключен въз основа на надлежно попълнена Поръчка, изпратена чрез Електронния ‑магазин, и се сключва, когато получите потвърждение за сключването на договора от Нас.
1.18. Договор от разстояние е договор между търговец и потребител, договорен и сключен изключително чрез едно или повече средства за комуникация от разстояние без едновременното физическо присъствие на търговеца и потребителя, по-специално чрез използване на онлайн интерфейс, електронна поща, телефон, факс, пощенски списък или каталог с оферти („Договор“).
1.19. Гражданският кодекс е словашкият закон № 40/1964 Сб., с измененията.
1.20. Законът за защита на потребителите е словашкият Закон № 108/2024 Сб. за защита на потребителите и за изменение на някои закони.
- Общи разпоредби и инструкции
2.1. Покупката на Стоки е възможна само чрез уеб интерфейса на Електронния магазин.
2.2. При закупуване на Стоките, Ваше задължение е да ни предоставите цялата информация правилно, пълно и достоверно. Следователно, ние ще считаме информацията, която сте ни предоставили при поръчката на Стоките, за правилна, пълна и достоверна.
- Сключване на договора
3.1. Договорът с нас може да бъде сключен само на български език.
3.2. Договорът се сключва дистанционно чрез Електронния магазин, като разходите за използване на средствата за комуникация, които използвате при сключването на Договора от разстояние, се заплащат от Вас. Тези разходи не увеличават Общата цена на Стоките, нито се различават по някакъв начин от основната тарифа, която плащате за използване на тези средства (т.е. по-специално за достъп до интернет), така че не е необходимо да очаквате допълнителни разходи, начислявани от Нас, извън Общата цена. С подаването на Поръчката Вие се съгласявате с използването на средства за комуникация от разстояние.
3.3. За да сключим Договора, е необходимо да създадете проект на Поръчка в Електронния магазин. Този проект трябва да съдържа следната информация:
а) Информация за закупените Стоки (в Електронния магазин маркирате Стоките, които желаете да закупите, с бутона „Добави в количката“);
б) Информация за Цената, Цената за доставка, ДДС, начина на плащане на Общата цена и заявения начин на доставка на Стоките; тази информация ще бъде въведена при създаване на предложението за Поръчка в потребителската среда на Електронния магазин, докато информацията за Цената, Цената за доставка, ДДС и Общата цена ще бъде автоматично включена от Нас в предложението за Поръчка въз основа на избраните от Вас Стоки и начина на доставка;
B) Вашите идентификационни данни, използвани, за да можем да доставим Стоките, по-специално вашето име, фамилия, адрес за доставка, телефонен номер и имейл адрес;
3.4. По време на създаването на черновата на поръчката можете да променяте и проверявате данните, докато тя бъде създадена.
3.5. След като направите отметка чрез натискане на бутона „Поръчка със задължение за плащане“, ще създадете Поръчката. Преди да натиснете бутона, трябва да потвърдите, че сте прочели и сте съгласни с Общите условия, в противен случай няма да е възможно да създадете Поръчката. Отметката в квадратчето се използва за потвърждение и съгласие. След натискане на бутона „Поръчка със задължение за плащане“, цялата попълнена информация ще бъде изпратена директно до нас.
3.6. Ще потвърдим Вашата Поръчка възможно най-скоро след като бъде получена от нас чрез съобщение, изпратено на посочения от Вас имейл адрес. Потвърждението ще включва обобщение на Поръчката и настоящите Общи условия. Нашето потвърждение на Поръчката все още не представлява Договор между Нас и Вас.
3.7. Възможно е да има и случаи, в които няма да можем да сключим Договор с Вас. Това се отнася главно за ситуации, при които Стоките не са налични или случаи, при които поръчвате по-голям брой Стоки, отколкото е разрешено от нас. Винаги обаче ще Ви предоставим предварително информация за максималния брой Стоки в Електронния магазин и следователно това не би трябвало да Ви изненадва. В случай че има някаква причина, поради която не можем да сключим Договора, ще се свържем с Вас и ще Ви изпратим предложение за сключване на Договора в изменен вид в сравнение с Поръчката. В такъв случай Договорът се счита за сключен, когато потвърдите нашата оферта.
3.8. След проверка на поръчката, ще Ви изпратим отделно Потвърждение за сключването на договора. Потвърждението за сключване на договора от наша страна сключва Договора между Нас и Вас. Общите условия в редакцията, действаща към датата на поръчката, представляват неразделна част от Договора.
3.9. В случай че в Електронния магазин или в предложението за Поръчка е посочена очевидно невярна Цена, особено в резултат на техническа грешка, ние не сме задължени да Ви доставим Стоките на тази Цена, дори ако сте получили потвърждение на Поръчката. В такава ситуация, ние ще се свържем с Вас незабавно и ще Ви изпратим предложение за сключване на нов Договор в променен вид в сравнение с Поръчката. В такъв случай новият Договор се счита за сключен, когато потвърдите Нашата оферта. Ако не потвърдите Нашата оферта в рамките на 3 дни от изпращането ѝ, ние имаме право да анулираме Вашата Поръчка. За очевидна грешка в Цената се счита например ситуация, при която Цената очевидно не съответства на обичайната цена при други продавачи към момента на създаване на Поръчката или явно липсва или е посочена допълнително цифра в Цената.
3.10. В случай на сключване на Договора, Вие ще бъдете задължени да заплатите Общата цена.
3.11. Ако имате Потребителски акаунт, можете да направите Поръчка чрез него. Дори в този случай сте задължени да проверите коректността, истинността и пълнотата на предварително попълнените данни. Методът за създаване на Поръчка обаче е идентичен с този в случай на купувач без Потребителски акаунт, но предимството е, че не е необходимо многократно да попълвате идентификационните си данни.
3.12. В някои случаи Ви позволяваме да използвате отстъпка за закупуване на Стоки. За да предоставите отстъпка, трябва да попълните данните за тази отстъпка в предварително посоченото поле в предложението за Поръчка. Ако направите това, Стоките ще Ви бъдат предоставени с отстъпка.
- Потребителски акаунт
4.1. Въз основа на регистрацията Ви в Електронния магазин, Вие можете да получите достъп до Вашия Потребителски акаунт.
4.2. При регистрация на Потребителски акаунт, Ваше задължение е да предоставите всички въведени данни правилно и достоверно и да ги актуализирате в случай на промени.
4.3. Достъпът до Потребителския акаунт е защитен с потребителско име и парола. По отношение на тези данни за достъп, Ваше задължение е да пазите поверителност и да не ги предоставяте на никого. В случай на злоупотреба с тях, ние не носим отговорност.
4.4. Потребителският акаунт е личен и следователно нямате право да разрешавате използването му от трети страни.
4.5. Можем да анулираме Вашия Потребителски акаунт, по-специално ако не го използвате повече от 24 месеца, след отказ от Договора или ако нарушите задълженията си по Договора.
4.6. Потребителският акаунт може да не е наличен непрекъснато, особено по отношение на необходимата поддръжка на хардуерното и софтуерното оборудване.
- цена и условия на плащане, запазване на собствеността, ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛУГИ
5.1. Цената винаги е посочена в Електронния магазин, в предложението за поръчка и в Договора. В случай на несъответствие между посочената цена за Стоките в Електронния магазин и цената, посочена в предложението за поръчка, се прилага цената, посочена в предложението за поръчка, която винаги ще бъде идентична с цената в Договора. В предложението за поръчка е посочена и цената за доставка или условията, при които доставката е безплатна.
5.2. Общата цена съгласно точка 1.4 е посочена с включен ДДС, включително всички такси, предвидени в специални законови разпоредби.
5.3. Ще изискваме плащане на Общата цена от Вас след сключване на Договора и преди доставката на Стоките. Можете да платите Общата цена по следните начини:
а.) С карта онлайн. В този случай плащането се извършва чрез платежния портал GoPay и плащането се регулира от общите условия на този платежен портал. Информация за платежната карта не се предоставя на търговеца.
б.) Плащане при доставка. В този случай плащането ще бъде извършено при доставката на Стоките, а не при предаването им. В случай на плащане с наложен платеж, Общата цена се плаща при получаване на Стоките.
5.4. Фактурата ще бъде издадена в електронен вид след плащане на Общата цена и ще бъде изпратена на посочения от Вас имейл адрес в Поръчката.
5.5. Собствеността върху Стоките преминава към Вас едва след като сте платили Общата цена и Стоките Ви бъдат доставени. В случай на плащане чрез банков превод, Общата цена се заплаща чрез кредитиране на средствата по Нашата сметка, в други случаи тя се заплаща в момента на плащането.
5.6. Допълнителни услуги към поръчката:
a, Безрискова доставка (GIFT2) Клиентът има възможност да добави услугата „Безрискова доставка“ към поръчката. В случай че пратката се загуби по време на транспорт или пристигне повредена при клиента, продавачът ще осигури незабавното изпращане на нова пратка, без да е необходимо да се чака превозвачът да проучи ситуацията. Тази услуга е доброволна, незадължителна и подлежи на заплащане. Тя се отнася само за една заместваща пратка.Клиентът активира услугата, като щракне върху квадратчето за отметка в кошницата за поръчка. Тази услуга не ограничава правото на клиента да подаде рекламация или да се откаже от договора.
_____________________________________b, Незабавна подмяна на продукта до 180 дни (GIFT3) Избирайки тази допълнителна услуга, на клиента се гарантира незабавна подмяна на продукта в случай, че продуктът се повреди, спре да работи или е повреден при нормална употреба. Услугата е валидна 180 дни от датата на покупка. Клиентът не е нужно да чака обработката на рекламацията - нов продукт ще му бъде изпратен веднага след докладване на проблема. Тази услуга се заплаща и не се отнася за повреди, причинени от неправилна употреба или механични повреди от страна на клиента.
Клиентът активира услугата, като щракне върху квадратчето за отметка в кошницата за поръчка. Тази услуга не ограничава правото на клиента да подаде рекламация или да се откаже от договора.
_____________________________________c, Кафе за Елена от склада (1GIFT) Клиентът може доброволно да дарява символична сума в знак на благодарност. Тази сума представлява доброволен принос и не влияе върху оборудването или качеството на самата поръчка. Тя служи като морална оценка и не е обвързана с конкретна услуга.
- ДОСТАВКА НА СТОКИ, ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА РИСК ОТ СЛУЧАЙНИ ЩЕТИ И СЛУЧАЙНО ПОВРЕЖДАНЕ И ЗАГУБА НА ПРЕДМЕТА НА ПОКУПКА
6.1. Стоките ще Ви бъдат доставени по избран от Вас начин, като можете да намерите начини на доставка и актуални цени тук: https://www.deminas.bg/dostavka-i-plashchane/
6.2. Стоките могат да бъдат доставяни само в рамките на България.
6.3. Ние сме задължени да Ви доставим Стоките без забавяне, но не по-късно от 30 дни от датата на сключване на Договора, освен ако не се уговорим друго. Стоките се считат за доставени, когато Вие или посочено от Вас лице ги получите или когато ги предадем на превозвач, посочен от Вас, извън предлаганите от нас транспортни опции. Ако Стоките изискват монтаж или инсталиране от Нас, Стоките се считат за доставени едва след завършване на монтажа или инсталирането.
6.4. По време на изпълнението на Договора могат да възникнат обстоятелства, които ще повлияят на датата на доставка на поръчаните от Вас Стоки. Ще Ви информираме незабавно по имейл за промяната в датата на доставка и новата очаквана дата на доставка на поръчаните Стоки, като правото Ви да се откажете от Договора не се засяга от това. Нашето уведомяване за новата дата на доставка на Стоките включва и Нашата молба към Вас да заявите дали настоявате за доставка на поръчаните от Вас Стоки на новата дата.
6.5. При приемане на Стоките от превозвача, Ваше задължение е да проверите целостта на опаковката на Стоките и в случай на евентуални повреди, незабавно да уведомите превозвача и Нас. Ако опаковката е повредена, което показва неоторизирана манипулация и проникване в пратката, не е Ваше задължение да приемате Стоките от превозвача.
6.6. Вие сте задължени да получите Стоките на уговореното място и време. Ако не получите Стоките в съответствие с предходното изречение, ние ще се свържем с Вас по имейл относно този факт. Ще Ви доставим отново Стоките въз основа на Вашето писмено искане, изпратено не по-късно от 14 дни от датата, на която е трябвало да получите Стоките, и Вие се задължавате да ни заплатите всички разходи, свързани с повторната доставка на Стоките по Ваше искане. В случай че нарушите задължението си да получите Стоките, освен в случаите по точка 6.4 от настоящите Общи условия, това не води до нарушение на нашето задължение да Ви доставим Стоките. Същевременно, неприемането на Стоките не е основание за отказ от Договора между Нас и Вас. Ако не получите Стоките дори в допълнителен срок, ние имаме право да се откажем от Договора поради съществено нарушение на Договора от Ваша страна. Ако решим да упражним въпросното право, отказът ще бъде в сила в деня, в който Ви предоставим този отказ. Отказът от Договора не засяга претенцията за обезщетение за причинени вреди в размер на действителните разходи за опит за доставка на Стоките по Ваше искане, нито евентуални допълнителни претенции за обезщетение за вреди.
6.7. Ако по причини, произтичащи от Ваша страна, Стоките се доставят многократно или по начин, различен от договорения в Договора, Ваше задължение е да Ни възстановите разходите, свързани с тази многократна доставка, по Ваше искане. Ще Ви изпратим данните за плащане на тези разходи на посочения в Договора имейл адрес, като те са дължими в рамките на 14 дни от получаване на имейла.
6.8. Рискът от случайно унищожаване, случайно повреждане и загуба на Стоките преминава върху Вас в момента на предаването им. В случай че не приемете Стоките или откажете да ги приемете, освен в случаите по т. 6.4 от настоящите Общи условия, рискът от случайно унищожаване, случайно повреждане и загуба на Стоките преминава върху Вас в момента, в който сте имали възможност да ги приемете, но по причини от Ваша страна, приемането не се е осъществило. Прехвърлянето на риска от случайно унищожаване, случайно повреждане и загуба на Стоките означава, че от този момент Вие носите всички последици, свързани със загубата, унищожаването, повредата или каквото и да е обезценяване на Стоките.
- права, произтичащи от отговорност за дефекти (РЕКЛАМАЦИИ)
7.1.1. Ако сте Предприемач, ние се задължаваме да Ви доставим Стоките в договореното качество, количество и без дефекти.
7.1.2. В случай че сте Потребител, ние се задължаваме да Ви доставим Стоките в съответствие с общите изисквания по чл. 617 от Гражданския кодекс и договорените изисквания по чл. 616 от Гражданския кодекс, представени от свойствата на Стоките, поръчани от Вас в Нашия Електронен магазин или в Нашите рекламни материали във връзка с доставените Стоки, и без дефекти. Стоките може да не са в съответствие с общите изисквания по чл. 617 от Гражданския кодекс, ако при сключване на Договора изрично сме Ви информирали, че дадено свойство не отговаря на тези общи изисквания и Вие изрично и отделно сте се съгласили с това.
7.1.3. Продадените стоки са в съответствие с общите изисквания по чл. 617 от Гражданския кодекс, ако:
а.) е подходящ за всички цели, за които обикновено се използват стоки от същия вид, като се вземат предвид по-специално законовите разпоредби, техническите стандарти или кодексите за поведение, приложими за съответния сектор, ако не са разработени технически стандарти ;
б.) съответства на описанието и качеството на мострата или модела, които сме Ви предоставили преди сключването на Договора ;
в.) се доставя с аксесоари, опаковка, включително инструкции за продукти, които задължително включват инструкции ;
г.) се доставя в количество, качество и със свойствата, включително функционалност, съвместимост, безопасност и способност да поддържа своята функционалност и производителност (срок на експлоатация) при нормална употреба, които са обичайни за Стоки от същия вид и които можете разумно да очаквате предвид естеството на продаваните Стоки, като се вземат предвид всички публични изявления от наша страна или публични изявления от друго лице в същата верига на доставки, включително производителя, или от негово име, по-специално при рекламиране на Стоките или на техния етикет, при които производителят се счита за производител на Стоките, вносител на Стоките на пазара на Европейския съюз от трета държава или друго лице, което се идентифицира като производител, като постави своето име, търговска марка или друг отличителен знак върху Стоките. Ние носим отговорност за дефекти, които Стоките имат при доставката, до степента на нашето задължение, посочена в чл. 7.1.1. или 7.1.2. от настоящите Общи условия.
7.1.4. Ако сте Предприемач, ние не носим отговорност за дефекти на Стоките в следните случаи:
7.1.4.1 ако сте били уведомени за съществуващи дефекти или сте трябвало да знаете за дефектите въз основа на обстоятелствата по сключването на Договора и тези дефекти не противоречат на договорените свойства на Стоките;
7.1.4.2 ако дефектите на Стоките са възникнали след като сте ги приели, при условие че дефектите не са възникнали поради нарушение на Нашите задължения или сте имали възможност да приемете Стоките в съответствие с чл. 6 от настоящите Общи условия и сте отказали да приемете Стоките без законово основание или не сте приели Стоките;
7.1.4.3 ако не сте уведомили своевременно за очевидните дефекти на Стоките в съответствие с член 7.3.1 от настоящите Общи условия;
7.1.4.4 ако не сте уведомили своевременно за скритите дефекти на Стоките в съответствие с чл. 7.3.2 от настоящите Общи условия;
7.1.4.5 Не носим отговорност за дефекти, произтичащи от употреба или износване на употребявани Стоки. Не носим отговорност за дефекти на Стоки, продадени на по-ниска цена, за които е била договорена по-ниска цена.
7.1.5 Ако сте Потребител, ние не носим отговорност за дефекти и свойства на Стоките в случаите, когато:
7.1.5.1. не сте съобщили своевременно за дефекти на Стоките в срока, посочен в точка 7.4.1. от настоящите Общи условия;
7.1.5.2. свойствата на Стоките не отговарят на общите изисквания съгласно чл. 617 от Гражданския кодекс и Вие сте били ясно информирани за този факт писмено от Нас и сте изразили изричното си писмено съгласие за посоченото несъответствие;
7.1.6. Общият гаранционен срок е 24 месеца. Гаранционният срок започва да тече от момента на получаване на Стоките от Вас.
7.1.7. Вашите права по отговорност за дефекти на Стоки, обхванати от гаранционния срок, ще се погасят, ако не ги упражните в рамките на гаранционния срок. Трябва обаче да упражните правата си по отговорност за дефекти на Стоки, които са подложени на бързо износване, не по-късно от деня след покупката, в противен случай правата ви ще се погасят.
7.2. Продадените Стоки са дефектни, ако не отговарят на договорените изисквания и общите изисквания съгласно горните точки или ако използването им е възпрепятствано или ограничено от права на трета страна, включително права върху интелектуална собственост. Ние гарантираме, че към момента на прехвърляне на риска от случайно унищожение и случайно повреждане и загуба на Стоките съгласно точка 6.8 от Условията, Стоките са без дефекти, по-специално, че:
а.) съответства на описанието, вида, количеството и качеството и притежава свойствата, които сме се договорили с Вас, а ако не са изрично договорени, тогава тези, които сме посочили в описанието на Стоките, или тези, които могат разумно да се очакват предвид естеството на Стоките;
б.) е подходящ за посочените от нас цели или за цели, обичайни за Стоки от този вид, и е функционален;
в.) характеризира се с определена способност за функциониране с хардуер или софтуер, с които обикновено се използват Стоки от същия тип, без да е необходимо да се променят продаваните Стоки, хардуерът или софтуерът (съвместимост), и определена способност за функциониране с хардуер или софтуер, различен от този, с който обикновено се използват Стоки от същия тип (оперативна съвместимост);
г.) се доставя с всички аксесоари, ако това е договорено с вас в Договора.
7.3. Условия за упражняване на правото на отговорност за дефекти (рекламации) специално за предприемачи (Поръчка с IČO, DIČ или IČ ДДС)
7.3.1. Ваше задължение е да съобщите и посочите дефекта без ненужно забавяне, след като сте могли да го откриете, но не по-късно от 3 дни след получаване на Стоките.
7.3.2. За да упражните правото си на отговорност за дефекти - (рекламация), е необходимо да ни изпратите дефектните Стоки на следния адрес: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hall D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Чехия.
7.3.3. Вие сте длъжни да упражните правото си на отговорност за други дефекти (скрити) по начина, посочен в точка 7.5.1 по-долу, без ненужно забавяне, след като сте открили дефекта в Стоките, но не по-късно от изтичането на гаранционния срок.
7.3.4. Ако Стоките Ви бъдат доставени в счупена или повредена опаковка, Ви молим да не приемате такива Стоки от транспортната компания и да ни уведомите незабавно за това по имейл на info@deminas.bg. В случай на откриване на очевидни дефекти (напр. механични повреди), Вие сте длъжни да подадете рекламация без ненужно забавяне в съответствие с точка 7.5.1. по-долу. Няма да вземаме предвид по-късни рекламации, дължащи се на очевидни дефекти на Стоките, включително дефекти, състоящи се в непълнота на Стоките.
7.3.5. Гаранцията се прилага за всички дефекти на Стоките, описани в точка 7.2. и/или в нарушение на нашето задължение по точка 7.1.1а. от настоящите Общи условия.
7.3.6. Нямате право да упражните правото си на отговорност за дефект, ако ние не носим отговорност за дефекти съгласно точка 7.1.5. от настоящите Общи условия или съгласно действащите законови разпоредби към момента на сключване на Договора, или ако сте знаели за дефекта преди получаване на Стоките, или ние сме Ви предупредили за него, или Ви е била предоставена подходяща отстъпка от Цената на Стоките поради тази причина.
7.3.7. Стоките, закупени от Предприемача, са с гаранционен срок от 12 месеца от датата на получаване на Стоките.
7.4. Условия за упражняване на правото на отговорност за дефекти (рекламации) специално за Потребители
7.4.1. Имате право да упражните правата си по отговорност за дефекти, възникнали в получените Стоки, в рамките на 2 месеца от откриването на дефекта, но не по-късно от 24 месеца от доставката на Стоките.
7.4.2. За да упражните правото си на отговорност за дефекти (рекламация) , трябва да ни изпратите дефектните Стоки на следния адрес на нашето местоположение: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hall D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Чехия. Не изпращайте Стоките с доставка.
7.4.3. Ако Стоките са Ви доставени в счупена или повредена опаковка, Ви препоръчваме да не приемате такива Стоки от транспортната компания и да ни уведомите незабавно за това по имейл на info@deminas.bg. Ако решите да приемете такава пратка, е необходимо да проверите пратката в присъствието на превозвача и да се уверите, че не липсват никакви артикули от Стоките и че всички артикули от Стоките са в ред. Ако при проверка на пратката съгласно предходното изречение установите, че състоянието или броят на поръчаните Стоки не е в съответствие с това, което сте поръчали, Ви препоръчваме да напишете Протокол за повреда на пратката с превозвача или да посочите такъв недостатък в протокола за приемане на превозвача.
7.4.4. В случай на допълнително откриване на очевидни дефекти след получаване на Стоките (напр. механични повреди, липсващи Стоки или техни артикули, неправилни Стоки или техни артикули), Ви молим да подадете рекламация без ненужно забавяне по начина, посочен в точка 7.5.1. по-долу. Имаме право да отхвърлим по-късна рекламация поради очевидни дефекти на Стоките, включително дефект, състоящ се в непълнота на Стоките.
7.4.5. Нямате право да упражнявате правото си на отговорност за дефекти, ако ние не носим отговорност за дефекти съгласно точка 7.1.6. от настоящите Общи условия или съгласно действащите законови разпоредби към момента на сключване на Договора.
7.4.6. Вие имате право да упражните правото си на отговорност за дефекти по начина, посочен в точка 7.5.1. и в срока, посочен в точка 7.4.1 от настоящите Общи условия.
7.5.1. В случай че Стоките имат дефект, по-специално ако някое от условията по точка 7.1 не е изпълнено, можете да Ни уведомите за такъв дефект и да упражните правата си по отговорност за дефекти (т.е. да предявите рекламация за Стоките), като изпратите имейл на info@deminas.bg. Можете също да използвате предоставения от Нас примерен формуляр за рекламация, който можете да намерите тук: примерен формуляр за жалба.
7.5.2. В уведомлението си, с което правите рекламация, моля, предоставете по-специално описание на дефекта на Стоките и Вашите идентификационни данни, включително имейл адреса, на който желаете да получавате уведомление за начина на обработка на рекламацията, както и посочете кои от претенциите за отговорност за дефекти, посочени в точки 7.6.3. до 7.6.7., предявявате.
7.5.3. Когато подавате рекламация, моля, предоставете ни и доказателство за закупуване на Стоките (фактура), за да докажете закупуването им от нас.
7.5.4. Денят на подаване на рекламация се счита за денят на доставка на дефектните Стоки заедно със съответните документи (съгласно т. 7.5.3). Ако Вашето заявление, с което подавате рекламация, е непълно (особено нечетливо, неясно, неразбираемо, не съдържа необходимите документи и др.), ще Ви поискаме писмено, по-специално по имейл, да допълните подадената рекламация. В този случай процедурата по рекламация започва от деня на получаване на допълненото Ви заявление.
7.5.5. Ако не допълните подадената жалба съгласно точка 7.5.4. от този член без ненужно забавяне, не по-късно от 10 дни от датата на получаване на нашето искане съгласно точка 7.5.4. от този член, ще считаме подадената от вас жалба за неоснователна и ако липсващата информация, която е поискано от вас да попълните, е необходима за обработката на жалбата, можем да решим да не разглеждаме такава непълна жалба.
7.6.1. Въз основа на Вашето решение кой от методите за отстраняване на дефекти, посочени в точки 7.6.3. и 7.6.4. до 7.6.8, да приложите, ние ще отстраним дефекта в разумен срок, необходим за оценка на дефекта и ремонт или замяна на стоката, като вземем предвид естеството на стоката, както и естеството и тежестта на дефекта, и който няма да надвишава 30 дни от датата на Вашата рекламация. Ние не предоставяме потребителска гаранция съгласно чл. 626 от Гражданския кодекс. Не сме задължени да приемем избрания от Вас метод за отстраняване на дефекта, ако избраният от Вас метод е невъзможен или би ни причинил неразумни разходи, като се вземат предвид Цената на Стоките и тежестта на дефекта.
7.6.2. Ако това е дефект, който можем да отстраним чрез ремонт, имате право дефектът да бъде отстранен безплатно, своевременно и по надлежен начин за наша сметка.
7.6.3. Вместо да отстраните дефекта чрез ремонт, можете да поискате замяна на Стоките.
7.6.4. Вместо да отстраняваме дефекта на Стоките чрез ремонта им, ние винаги можем да заменим дефектните Стоки с безупречни, ако това не Ви причинява сериозни неудобства.
7.6.5. След изтичане на срока за отстраняване на дефекта, Вие имате право на разумна отстъпка от Цената на Стоките или можете да се откажете от Договора. Вие имате същите права и в случаите, когато не поправим дефекта или не заменим Стоките, откажем да поправим или заменим Стоките поради причината, че ремонтът или замяната не са възможни или биха изисквали несъразмерни разходи, Стоките продължават да имат същите дефекти въпреки техния ремонт или замяна, или Ви информираме, че дефектът не може да бъде поправен или Стоките да бъдат заменени в разумен срок или без да Ви причиняваме значителни неудобства. Отстъпката от покупната цена трябва да бъде пропорционална на разликата между стойността на продадените Стоки и стойността, която Стоките биха имали, ако бяха без дефекти. Ще Ви платим покупната цена или плащането на отстъпката от покупната цена по същия начин, по който сте платили покупната цена, освен ако изрично не се споразумеем за друг начин на плащане. Ние ще поемем всички разходи, свързани с плащането.
7.6.6. Не можете да се откажете от Договора по точка 7.6.6, ако сте допринесли за дефекта или ако дефектът е незначителен. Ако Договорът се отнася до няколко Стоки, можете да се откажете от Договора само по отношение на дефектните Стоки. По отношение на останалите Стоки можете да се откажете от Договора само ако не може разумно да се очаква, че ще имате интерес да запазите останалите Стоки без дефектните Стоки.
7.6.7. Ако дефектът на Стоките не може да бъде отстранен и Ви пречи да използвате Стоките правилно, сякаш са без дефекти, имате право да замените Стоките или да се откажете от Договора. Имате същите права, ако дефектите са отстраними, но не можете да използвате Стоките правилно поради повторната поява на дефекта след ремонт или поради голям брой дефекти.
7.6.8. Ще разгледаме Вашето оплакване или твърдение за дефект, като доставим ремонтираните Стоки, заменим Стоките, изплатим подходяща отстъпка от Цената на Стоките или чрез писмен, мотивиран отказ от отговорност за дефекти, т.е. като отхвърлим Вашето оплакване.
7.7. Ако сте Потребител, упражняването на правата, произтичащи от отговорността за дефекти на Стоките, се урежда от разпоредбите на чл. 619 и сл. от Гражданския кодекс и Закона за защита на потребителите № ").
7.8. Ако откажем да поемем отговорност за дефекти или отхвърлим рекламацията Ви, имате право да се свържете с акредитирано лице, упълномощено лице или нотифицирано лице (напр. експерт, упълномощено, акредитирано или нотифицирано лице, упълномощена служба, научна институция и др.), за да Ви предостави експертно становище или професионално становище, за да докаже Нашата отговорност за дефекти на Стоките.
7.9. Ако докажете нашата отговорност за дефекти на Стоките съгласно точка 7.8., имате възможност многократно да ни посочите дефекти на Стоките, но е вярно, че не можем да откажем тази отговорност и следователно ще бъдем задължени да разгледаме отново Вашата рекламация.
7.10. Разходите, свързани с получаването на експертно становище или професионално мнение съгласно точка 7.8. от настоящите Общи условия, са за наша сметка, но вие трябва да ги поискате от нас не по-късно от 2 месеца след обработката на повторната рекламация.
7.11. В случай че се установи, че стоките са дефектни, имате право на възстановяване на разходите, направени за връщането им при нас. Можете да предявите рекламация, като поискате възстановяване на разходите по имейл или писмено и като предоставите доказателство за плащане на разходите.
7.12. С настоящото Ви информираме надлежно за Вашите права, свързани с упражняване на отговорност за евентуални дефекти на Стоките. Със сключването на Договора Вие потвърждавате, че сте имали възможност предварително и правилно да прочетете условията за рекламация на Стоките и че ги разбирате.
- Отказ от договора
8.1. Отказ от Договора, т.е. прекратяване на договорните отношения между Нас и Вас от самото им начало, може да настъпи по причините и по начина, посочени в този член или в други разпоредби на Общите условия, в които възможността за отказ е изрично посочена.
8.2. Ако сте Потребител, имате право да се откажете от Договора, без да посочвате причина, в рамките на 14 дни от датата на получаване на Стоките, в съответствие с разпоредбите на чл. 20 от Закона за защита на потребителите. Ако сме сключили Договор, чийто предмет са няколко вида Стоки или доставката на няколко части от Стоките, този срок започва да тече от датата на получаване на последната част от Стоките. Можете да се откажете от Договора по всякакъв доказуем начин (по-специално чрез изпращане на имейл). Можете също да използвате предоставения от нас примерен формуляр за отказ, който можете да намерите тук: формуляр за отказ в рамките на 14 дни . Имате право да се откажете от Договора само във връзка с конкретна Стока или Стоки, ако сме доставили или предоставили няколко Стоки по Договора. Последиците от отказа от Договора се отнасят и за всеки допълнителен договор към Договора, освен ако изрично не се споразумеем за друго.
8.3. Ако сте Потребител и ние не Ви доставим Стоките навреме, Вие имате право да се откажете от Договора, дори без да предоставяте допълнителен разумен срок, съгласно чл. 517, ал. 1 от Гражданския кодекс, ако (i) ние откажем да Ви доставим Стоките, (ii) навременната доставка е била от особено значение, предвид всички обстоятелства около сключването на Договора, (iii) Вие сте Ни уведомили преди сключването на Договора, че навременната доставка е от особено значение.
8.4. Въпреки това, дори като Потребител, не можете да се откажете от Договора в случаите, когато предметът на Договора е:
8.4.1. предоставяне на услугата, ако услугата е била изцяло предоставена и предоставянето на услугата е започнало преди изтичане на срока за отказ от Договора с Вашето изрично съгласие и едновременно с това сте декларирали, че сте били надлежно уведомени, че с изразяване на съгласието си губите правото си да се откажете от Договора след пълното предоставяне на услугата, ако сте задължени да заплатите Цената по Договора ;
8.4.2. продажба на Стоки, чиято Цена зависи от движенията на цените на финансовия пазар, върху които не можем да влияем и които могат да възникнат по време на срока за отказ от Договора;
8.4.3. продажба на алкохолни напитки, чиято цена е била договорена при сключване на Договора, като доставката им може да се извърши най-рано след 30 дни и цената им зависи от движенията на пазарните цени, върху които ние не можем да влияем;
8.4.4. продажба на Стоки, изработени по Ваши спецификации или по поръчка;
8.4.5. продажба на Стоки, които са подложени на бързо разваляне или износване, и Стоки, които са били неразделно смесени с други след доставката;
8.4.6. продажба на Стоки, поставени в защитна опаковка, която не е подходяща за връщане поради здравословни или хигиенни причини и чиято защитна опаковка е била нарушена след доставката;
8.4.7. продажба на звукозаписи, видеозаписи, аудиовизуални записи или софтуер, продавани в защитна опаковка, ако оригиналната опаковка е била повредена след доставката на Стоките;
8.4.8. продажба на периодични издания, с изключение на продажби по договор за абонамент;
8.4.9. доставка на цифрово съдържание, ако то не е било доставено на материален носител и е било доставено с Вашето предварително изрично съгласие преди изтичане на срока за отказ от Договора и Ние сме Ви уведомили, че нямате право да се откажете от Договора.
8.5. Срокът за отказ съгласно чл. 8.2 от Общите условия се счита за спазен, ако през срока (но не по-късно от последния му ден) ни изпратите уведомление, че се отказвате от Договора.
8.6. В случай на отказ от Договора, Цената ще Ви бъде възстановена в рамките на 14 дни от датата на получаване на известието за отказ по Вашата банкова сметка, от която е била кредитирана, или по банковата Ви сметка, избрана при отказ от Договора. Сумата обаче няма да бъде възстановена, преди да ни върнете Стоките или да докажете, че са ни били изпратени обратно. Моля, върнете Стоките чисти, ако е възможно, включително оригиналната им опаковка, аксесоарите и цялата документация.
8.7. В случай на отказ от Договора, изпратете стоките на следния адрес на нашата дейност: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hall D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Чехия. Не изпращайте стоките с доставка.
8.8. В случай на отказ от Договора съгласно чл. 8.2 от Общите условия, Вие сте длъжни да ни изпратите Стоките в рамките на 14 дни от отказа, като разходите за връщането им са за Вас. Срокът се счита за спазен, ако Стоките са били предадени за транспорт не по-късно от последния ден от срока. От друга страна, Вие имате право да Ви възстановим Транспортната цена, която сте платили за доставката на Стоките, но само в размер, съответстващ на най-евтиния начин за доставка на Стоките, който сме предложили за доставката им.
8.9. Вие носите отговорност за щети в случаите, когато Стоките са повредени в резултат на боравене с тях по начин, различен от необходимия, предвид естеството и свойствата им. В такъв случай ще Ви фактурираме за причинените щети, след като Стоките ни бъдат върнати, а срокът за плащане на фактурираната сума е 14 дни.
8.10. Имаме право да се откажем от Договора поради изчерпване на количествата, недостиг на Стоките или ако производителят, вносителят или доставчикът на Стоките, договорени в Договора, е спрял производството или е направил значителни промени, които са направили невъзможно изпълнението на нашите задължения по Договора, или поради непреодолима сила, или ако въпреки всички наши усилия, които могат да бъдат справедливо изискани от нас, не сме в състояние да Ви доставим Стоките в срока, посочен в настоящите Общи условия. В тези случаи сме длъжни да Ви информираме за това обстоятелство без ненужно забавяне и да Ви възстановим Общата цена за вече платените Стоки, в срок от 14 дни от датата на уведомлението за отказ от Договора. Ще Ви възстановим Общата цена за платените Стоки по същия начин, по който сте платили Общата цена, без да се засяга правото да се споразумеем с Вас за друг начин на възстановяване, при условие че не Ви бъдат начислени допълнителни такси във връзка с това.
8.11. Имаме право да се откажем от Договора, дори ако не сте приели Стоките в рамките на 5 работни дни от датата, на която сте възникнали задължението да ги приемете.
- подаване на предложения и оплаквания
9.1. Като Потребител, Вие имате право да подавате предложения и оплаквания писмено, по имейл на: info@deminas.bg.
9.2. Ще Ви информираме за оценката на Вашето оплакване или предложение чрез имейл, изпратен на Вашия имейл адрес.
9.3. Надзорният орган е главно Словашката търговска инспекция (SOI) , Инспекторатът на SOI за регион Прешов, със седалище на адрес: Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, тел. не 051/7721597.
9.4. Ако не сте доволни от обработката на вашата жалба или предложение, можете да я подадете и по електронен път чрез платформата, достъпна на уебсайта https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi
9.5. в случай на спор като потребител можете да се обърнете към Комисията за защита на потребителите в Република България (https://kzp.bg/), за да бъде разрешен спорът с нас.
- алтернативно разрешаване на спорове с потребители
10.1. Имате право да се свържете с Нас с искане за обезщетение, чрез имейл, изпратен на: info@deminas.bg, ако не сте доволни от начина, по който сме обработили Вашето оплакване, или ако смятате, че сме нарушили Вашите права. Ако отговорим отрицателно на Вашето искане или не отговорим в рамките на 30 дни от изпращането му, имате право да подадете предложение за започване на алтернативно разрешаване на спорове с орган за алтернативно разрешаване на спорове („ Субект “) съгласно Закон № 391/2015 Сб. за алтернативно разрешаване на спорове и за изменение на някои закони, с измененията („Закон за алтернативно разрешаване на спорове“).
10.2. Субектите са органи и упълномощени юридически лица съгласно член 3 от Закона за алтернативно разрешаване на спорове, а техният списък е публикуван на уебсайта на Министерството на икономиката на Словашката република. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 .
10.3. Можете да подадете предложение по начина, посочен в чл. 12 от Закона за алтернативно разрешаване на спорове.
10.4. Вие също имате право да започнете извънсъдебно разрешаване на спорове онлайн чрез платформата за онлайн разрешаване на спорове, достъпна на уебсайта https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297 или https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK .
- Заключителни разпоредби
- Ще Ви изпращаме цялата писмена кореспонденция по електронна поща. Нашият имейл адрес е посочен в „Нашите идентификационни данни“. Ще Ви изпращаме кореспонденция на имейл адреса, посочен в Споразумението, във Вашия потребителски акаунт или чрез който сте се свързали с нас.
- Споразумението може да бъде изменено само с наше писмено съгласие. Ние обаче имаме право да изменяме настоящите Общи условия, но това изменение няма да засегне вече сключени споразумения, а само споразумения, които ще бъдат сключени след датата на влизане в сила на това изменение.
- В случай на непреодолима сила или събития, които не могат да бъдат предвидени (природно бедствие, пандемия, оперативни смущения, прекъсвания на подизпълнители и др.), ние не носим отговорност за щети, причинени в резултат на или във връзка с непреодолима сила или непредвидими събития, и ако тази ситуация продължи за период по-дълъг от 10 дни, както Ние, така и Вие имаме право да се откажем от Договора писмено.
- Неразделно приложение към Общите условия е примерен формуляр за рекламация (Приложение № 1) и примерен формуляр за отказ от Договора заедно с инструкции (Приложение № 2).
- Споразумението, включително Общите условия, се архивира в електронен вид от Нас, но Вие не сте достъпни до него. Вие обаче винаги ще получавате тези Общи условия и потвърждения на поръчки с обобщение на Поръчката по имейл и следователно винаги ще имате достъп до Споразумението, дори без нашето съдействие. Препоръчваме Ви винаги да запазвате потвърждението на поръчката и Общите условия.
- Нашите дейности не са предмет на никакви кодекси за поведение съгласно раздел 2, буква I) от Закона за защита на потребителите.
- Настоящите Общи условия влизат в сила на 01.07.2025 г.
Приложение № 1 - Формуляр за иск
Формуляр за жалба
Продавач - търговец: Naturzon s.r.o. със седалище и адрес на управление Tolstého 3237/13, 05801 Poprad , Slovakia, ИД на фирмата: 52131050, Данъчен номер: 2120901948, ДДС номер: SK2120901948 съгласно §4 , регистрирана в Търговския регистър на Окръжен съд Прешов, раздел Sro, вписващ номер 37511 / P, info@deminas.bg
Информация за клиента (изпращача):
Име и фамилия:
Адрес:
Имейл:
Телефонен номер:
Номер на банкова сметка (IBAN):
Информация за рекламираните стоки:
Име на продукта:
Номер на поръчката:
Друга допълнителна информация:
Описание на рекламацията (дефекта):
Като клиент на продавача, моля жалбата ми да бъде обработена по следния начин:
………
.................................
Място и дата.........................
Подпис на клиента.........................
Подпис на продавачаДопълнителна информация относно рекламацията (изявление на продавача):
Адрес за връщане на продукти - изпратете продуктите на този адрес:!!!
Fulfillment.CZ - Naturzon s.r.o.,
CTPark Prague North Hall D8.7 B,
277 45, Úžice - Kozomín
Чехия
:
Приложение № 2 - Формуляр за отказ от договора
ОБРАЗЕЦ НА ФОРМУЛЯР ЗА ОТКАЗ ОТ СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
ДИСТАНЦИОННИ И ИЗВЪН ОБЕКТА ДОГОВОРИ
ТЪРГОВЕЦ
(Попълнете и изпратете този формуляр само ако желаете да се откажете от договор, сключен от разстояние, или от договор, сключен извън търговския обект на търговеца. )
Продавач - търговец: Naturzon sro със седалище и адрес на управление Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, Slovakia, ИД на фирмата: 52131050, Данъчен номер: 2120901948, ДДС номер: SK2120901948 съгласно §4 , регистрирана в Търговския регистър на Окръжен съд Прешов, раздел Sro, вписващ номер 37511 / P, info@deminas.bg
(наричан по-долу „Продавач“)
Потребител (купувач) :
Име и фамилия:
Адрес:
Имейл:
Телефонен номер:
Номер на поръчката:
Номер на банкова сметка (IBAN):
С настоящото обявявам, че се отказвам от договора за покупко-продажба за доставка или предоставяне на следните стоки:
Име на продукта/ количество/ единична цена:
Име на продукта/ количество/ единична цена:
Име на продукта/ количество/ единична цена:
Име на продукта/ количество/ единична цена:
Име на продукта/ количество/ единична цена:
Име на продукта/ количество/ единична цена:
Дата на поръчка на стоки / дата на получаване * ..............
В................................. на ..................................................
Подпис на потребителя ........................................................................
* Задраскайте неподходящото .
Изпратете ни стоките обратно по пощата на следния адрес:
Fulfillment.CZ s.r.o. - NATURZON,
CTPark Prague North Hall D8.7 B,
277 45, Úžice - Kozomín,
Чехия.
УКАЗАНИЯ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ПОТРЕБИТЕЛЯ
ОТ ДОГОВОР ОТ ДИСТАНЦИЯ И ДОГОВОР, СКЛЮЧЕН ИЗВЪН
ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ НА ТЪРГОВЕЦА
Продавач:
Naturzon sro, Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, SLovensko, идентификационен номер: 52131050, регистрирано в Търговския регистър на Окръжен съд Прешов, раздел Sro, номер на вписване 37511 / P (наричано по-долу „Продавач“); www.deminas.bg.
Потребител:
Физическо лице, което при сключване и изпълнение на потребителски договор не действа в рамките на своята търговска дейност
дейност или друга бизнес дейност.
- Право на отказ от договора
да се откажете от този договор, без да посочвате причина, в рамките на 14 дни. Срокът за отказ изтича 14 дни от деня, в който вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от вас, придобиете владението на стоките.
Когато упражнявате правото си на отказ от договора, трябва да ни информирате за решението си да се откажете от този договор чрез ясно изявление (например по имейл) на следния адрес: info@deminas.bg .
За тази цел можете да използвате примерния формуляр за отказ, който Ви изпратихме, но използването му не е задължително.
Ако проявявате интерес, можете да попълните и изпратите примерния формуляр за отказ или друго ясно заявление за отказ по електронен път чрез нашия уеб формуляр https://shoptet.onclck.cz/deminas.cz/www/?lang=bg
Ако използвате тази опция, ние незабавно ще потвърдим получаването на вашето оттегляне по имейл.
Срокът за отказ се запазва, ако изпратите уведомление за упражняване на правото на отказ преди изтичането му.
- Последици от отказ от договора
След като се откажете от договора, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сте направили във връзка със сключването на договора, включително разходите за доставка на стоките до Вас. Това не се отнася за допълнителни разходи, ако сте избрали вид доставка, различен от най-евтиния стандартен метод за доставка, предлаган от нас.
Плащанията ще Ви бъдат възстановени не по-късно от 14 дни от датата , на която получим Вашето уведомление за отказ от този договор. Можем да изчакаме с възстановяването на сумата, докато стоките бъдат върнати на нашия адрес или докато не докажете, че сте изпратили стоките обратно, което от двете настъпи по-рано.
Плащането ще бъде извършено по същия начин, който сте използвали за плащането си, освен ако изрично не сте се съгласили с различен метод на плащане, без да се начисляват допълнителни такси.
- Метод за връщане на стоки
Изпратете ни стоките обратно по пощата на адрес Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hall D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Чехия.
Не изпращайте стоките с доставка.
Трябва да изпратите стоките обратно не по-късно от 14 дни от датата, на която сте упражнили правото си на отказ. Срокът се счита за спазен, ако изпратите стоките обратно преди изтичането на 14-дневния срок.
преките разходи за връщане на стоките. Очакваната цена е 10 евро .
Вие носите отговорност за всяко намаление на стойността на стоките, произтичащо от боравенето с тях по начин, различен от необходимия за установяване на естеството, характеристиките и функционалността на стоките.